Kundeservice

Ring eller send en e-mail

Har du spørgsmål eller problemer med at handle i vores shop, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os:

Telefon 70 25 40 45
E-mail: kontakt@danskplakatkunst.dk

Vores telefon er åben mandag - fredag kl. 10-16. Udenfor åbningstiden kan du altid sende e-mail, som vil blive besvaret hurtigst muligt.

Der kan bestilles plakater 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

Gratis fragt og levering 2-4 arbejdsdage.

Priser

Priserne på Danskplakatkunst.dk afspejler valg af størrelse og evt. ramme. Størrelse og ramme vælges, inden der trykkes på KØB-knappen ved den enkelte plakat. 

De grafisk smukke plakater fortjener en smuk indramning, derfor gør vi noget ekstra ud af den enkelte plakat, så den ser godt ud på din væg. Alle plakater indrammes efter dit valg hos Novictus ApS i Høje Tåstrup. Læs mere >

Bestilling

For at købe plakater på Danskplakatkunst.dk skal du igennem 6 lette trin:

  • Læg plakaten eller plakaterne som du ønsker at købe i indkøbskurven.
  • Gå til kassen ved at trykke på indkøbskurven oppe i højre hjørne.
  • Din pakke sendes med GLS. Der er fri fragt i Danmark. Vælg land for beregning af pris.
  • Indtast din adresse - og evt. anden leveringsadresse.
  • Godkend vores salgs- og leveringsbetingelser.
  • Tjek til sidst at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.

Betaling

Som privatkunde er det kun muligt at betale med kreditkort hos Danskplakatkunst.dk, da det sikrer dig bedst muligt som forbruger. Følgende kort modtages: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, V PAY, JCB, UnionPay, American Express.

Når du betaler med kort, hæver vi først beløbet på din konto, når dine varer afsendes fra os. Du modtager kvittering for betalingen sammen med dine varer. Når du har afgivet din ordre vil du modtage en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen sendes til den e-mailadresse, som du har oplyst i forbindelse med købet.

Offentlige virksomheder kan betale via EAN-nummer. Nummeret indtastes i indkøbskurven. Når ordren afsendes, modtager du en elektronisk faktura.

Rabatkoder

Sådan gør du: Læg først dine ønskede varer i indkøbskurven. Feltet, hvor du indtaster rabatkoden, findes i bestillingsforløbet. Her kan du indtaste rabatkoden, der består af bogstaver og tal. Du bekræfter koden ved at trykke på "Indløs rabatkode". Værdien af rabatkoden fratrækkes derefter den samlede sum i indkøbskurven.

  • Det er kun muligt at indløse en rabatkode pr. bestilling
  • Rabatkoder kan kun bruges én gang og udløber når bestillingen er afgivet
  • Rabatkoder kan kun indløses i løbet af en bestilling - det er ikke muligt at få beløbet krediteret senere
  • Kopierer du din rabatkupon ind i indtastningsfeltet, skal du være opmærksom på, at der ikke er nogle overflødige mellemrum

Levering

Hvis plakaterne skal leveres til en adresse i Danmark, er leveringen gratis.
For levering til Færøerne, Grønland og Europa beregnes fragten i betalingsforløbet efter GLS priser.
Kan du ikke finde det ønskede land i betalingsforløbet, så kontakt vores kundeservice på telefon eller mail.

Varer bestilt på Danskplakatkunst.dk sendes med GLS. Vi indrammer fra dag til dag og sender varer med GLS alle hverdage. Leveringstiden vil normalt være 2-4 hverdage for forsendelse til Danmark. Du vil modtage en e-mail fra os, når din ordre afsendes fra vores lager.

Store indrammede plakater leveres til døren, mindre pakker leveres til pakkeshop. Det er dit eget ansvar at afhente pakken indenfor den tidsgrænse, som GLS sætter. Det vil typisk være en uge efter, at du har modtaget pakkesedlen fra dem. Hvis Dansk Plakatkunst får pakken retur på grund af manglende afhentning, har du mulighed for at få den tilsendt ved at indbetale forsendelsesomkostningerne.

Bestillinger til udlandet vil ligeledes blive afsendt inden for 2-4 hverdage, med mindre andet oplyses i en e-mail. Vi kan dog ikke garantere for de lokale udbringningsforhold og kan derfor ikke love en bestemt leveringstid ved udlandslevering.

Reklamation

Hvis du modtager en vare med skader, skal du reklamere inden 5 dage - ellers bortfalder dit krav på erstatning. Det er GLS, der sætter denne frist, så du bedes undersøge varen for eventuelle skader straks ved modtagelse.

Hvis din vare er beskadiget, skal du ikke sende den tilbage for at få erstatning.
Du skal i stedet sende en række fotos til os pr. mail:

Disse billeder skal vi have fra dig, før vi erstatter din vare:

Tydelige billeder af det/de produkter som har fået skade.
Billeder af emballagen udvendig (forside og bagside af pakken)
Billeder af pakkens hjørner
Billeder af indvendig beskyttelsen i pakken.
Tydeligt billede af fragt label.

På selve varen har du 24 måneders reklamationsret, som der står i købeloven. Du skal dog gøre dit krav gældende indenfor rimelig frist.

Hvor er min pakke?

Brug forsendelsesoplysningerne for at se, hvor din pakke er. Du kan følge din pakkes forsendelsesstatus døgnet rundt. Når pakken afleveres til GLS, får du besked pr. sms.